Steun SAKO

Geef kinderen een toekomst. Het is dankzij de steun van mensen, bedrijven en organisaties dat Stichting SAKO haar projecten kan uitvoeren. Er zijn verschillende manieren waarop u zich kunt inzetten voor kinderen en jongeren in Bangladesh en/of Indonesiƫ.

Uw donatie komt voor 100% ten goede aan onze projecten!

Iedere euro uit het budget van de stichting SAKO wordt verantwoord. Overheadkosten worden door de bestuursleden zelf gedragen. Wilt u inzage in onze financiƫle verslagen, of wilt u de voortgang van de projecten volgen? Dat kan via deze site en/of via de nieuwsbrief 'SAKO Nieuws'. Stuur ons uw naam en (e-mail)adres, en geef aan of u de informatie per post of e-mail wilt ontvangen.

Wilt u Stichting SAKO op een andere manier als vrijwilliger ondersteunen?

De mensen die zich voor Stichting SAKO inzetten doen dit op vrijwillige basis en kosteloos. Wilt u uw talenten en netwerk inzetten voor onze organisatie? Een wervingsactie starten? Neem contact met ons op!